pondělí 31. ledna 2011

Tvoření / Crafts

Víkend za námi, vzhůru do dalšího pracovního/školního týdne! :-) Jdu ukázat, co jsem dělala o víkendu (mimo jiného).
Nejdřív jsem si udělala pro radost jednoduchý svícen jako dekoraci do tmavé předsíně. Vzala jsem starou vysokou zavařovací sklenici, svíčku, dekorační písek, stuhu a vlastnoručně vyrobenou kytičku. Za pár minut hotovo a je radost na to pohledět. :-)

A weekend behind us, up to the next work/school week! :-)  I'm going to show you what I did over the weekend (among others).
At first I did for fun a simple decorative candle for a dark hallway. I took an old high jar, candle, decorative sand, ribbon and a self-made flower. Done in a few minutes and it´s a joy to look at. :-)



Kytičku jsem udělala z průsvitné látky (nevím, jak se přesně jmenuje -organza?). Jde použít i satén, různé stuhy, látky, ale je důležité, aby materiál nebyl přírodní (aby neshořel nad plamenem). Nastříhala jsem si různě velká kolečka a okraje opálila nad plamenem svíčky. Poté jsem je naskládala na sebe, přišila do středu pár rokajlových korálků a pak už jen tavnou pistolí přilepila na stuhu. Jedna kytička mi zbyla, tak jsem ji taktéž tavnou pistolí (tenhle nástroj miluju) přilepila na obyčejnou sponku cvakačku. A Tina má novou parádu do vlasů :-)
Návodů na výrobu téhle kytky je na netu nepočítaně, např. tady.

The flower is made from organza (I think this is the correct name?) You can also use satin, various ribbons, fabrics, but it is important that all materials are not natural (that can be on fire). I cut it into different sized circles and burn the edges over a candle. Then I stacked the circles on each other, sewed  few beads to the center and then just hot glued with my glue gun (love this tool) to the ribbon. I had one flower left, so I also hot glued it to a hairclip. And Tina is very happy with that :-)
You can find many tutorials on the web for this kind of flowers, for example here.


Další projekt byla stará kancelářská židle. Potah byl prošoupaný, jinak byla židle stále funkční. Stačila asi půl hodinka, pěkná látka, sponkovačka a bylo hotovo :-) Jen jsem odšroubovala sedák, sundala opěrátko a sponkovačkou připevnila nový potah. A Patrik má židli jako novou :-) Teď ještě koupit nějaký ten psací stůl...

Another project was an old office chair. The cover was demaged but the chair is still functional. About half an hour later, pretty fabric, a stapler and it was done :-) I just unscrewed the seat, took off the back and attached  a new upholstery with my stapler.  And Patrik has a new chair :-) Now I have to buy a desk...


PŘEDTÍM / BEFORE :
POTOM /AFTER :



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [01 Feb 12:00am GMT]. Thanks, Maria