pátek 28. ledna 2011

Scrap

Konečně jsem se zas dostala ke scrapování! I když po pravdě řečeno mne k tomu "donutila" nádherná freebka od Fei-fei. Ty jsem si prostě musela scrapnout, zamilovala jsem se do toho modrého vzorovaného papíru :-) Tady je odkaz na soutěž s freebies.

Finally I got to scrap again! But the truth is-  the lovely freebie from Fei-fei´s stuff  forced me to. I have just had to scrap it, I fell in love with the blue patterned paper :-) Here is the challenge with freebies.


Tady je můj pokus do soutěže - dvoustránkové ločko se vzorovaným papírem:
Here is my attempt to the challenge - two pager layout with patterned paper:




Klepněte na obrázek pro zvětšení textu



Credit here.


2 komentáře:

sadiezaccone řekl(a)...

Merkur 15C Mens Titanium Necklace - Titsanium
Felt the first-ever stainless steel Merkur safety razor to titanium dive knife be certified platinum from Merkur Solingen. This Merkur 15C is an titanium dog teeth adjustable safety  Rating: 4.7 · ‎9 reviews · 바카라 사이트 유니벳 ‎$54.00 · ‎In ford focus titanium hatchback stock columbia titanium boots

Unknown řekl(a)...

o174v0qiemj045 sex doll,male masturbator,male sex toys,horse dildo,love dolls,dog dildos,strap on vibrator,sex chair,dog dildo d800o9bxaky040