čtvrtek 18. února 2010

Recept / Recipe

Tak jsem nafotila další ňamku, velmi oblíbenou u našich dětí. Recept mám už léta ze stránek Moniky Brýdové. Převzala jsem i její název, říkám tomu "Růžové Brýdo"

Potřebujeme:
kuřecí prsa, nivu, smetanu, kečup, cibuli a těstoviny,
ještě je potřeba sůl, pepř a bazalka
(kečup jsem zapomněla vyndat na focení :-o)

Na trošce oleje zpěníme cibulku:

přidáme na kousky nakrájené kuřecí prsa:

po orestování masa přidáme bazalku a nastrouhanou nivu:

sýr se pěkně rozteče a hned ho zalijeme smetanou:
přidáme kečup (množství tolik, aby se to pěkně obarvilo na růžovo):

teprve teď ochutnáme a popřípadě osolíme (niva je slaná dost) a opepříme bílým pepřem:
Uvaříme těstoviny. Já používám barevné vrtule, krásně se v těch zákrutách drží omáčka:-):
Teď už jen naservírujeme :-) Někdo dává přednost těstovinám zvlášť, maso s omáčkou zvlášť. Já to hlavně kvůli dětem míchám dohromady (tak se taky nestane, že zbydou suché těstoviny ;-D ):
Dobrou chuť!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Thank you for your help!

Verulinka76 řekl(a)...

Simi, tuhle dobrůtku také vařím, už spoustu let, kdy jsem recept našla na nějaké krabici od těstovin, ale bez kečupu. Dnes jsem si na tebe vzpomněla, když jsem tohle jídlo vařila.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Simco. Dneska jsem si take vzpomela kdyz jsme delali veceri. My to dneska meli se sunkou. Mnam. :)
Lenka (Panakova)