neděle 7. února 2010

Hodiny a malý nápad / The Clock DIY and a little idea

Při nákupu v Globusu jsem objevila pěkné hodiny za 99,-Kč, které kromě času ukazují i teplotu a vlhkost. Říkala jsem si, na schodišti by se hodily, když se oblékáme, abych věděla, jak jsme na tom při odchodu časově...Ale nelíbily se mi čistě bílé, tak jsem si pomohla technikou decoupage. Natrhala jsem ubrousek na kousky a polepila jím okraje hodin. A zelený ubrousek jsem zvolila záměrně, aby se hodiny hodily k vymalovanému soklu. :-)



Další nápad jsem měla v Möbelixu (mně pustit do obchodu, co? :-D) Padly mi tam do oka magnetické kořenky od Fackelmanna za 49,-Kč (v Globusu je mají dráž) Vypadají nějak takhle . Koupila jsem jich hned 8 a k tomu ještě velký kovový podnos také Fackelmann za 69,-Kč. Doma stačilo jen poprosit miláčka, aby mi to přivrtal na zeď a mám krásné zásobníky na drobnosti :-)

Takhle to vypadá na zdi, mám to hned po ruce vedle mého pracovního stolu:


A určitě jste si všimli, že je tam malé místečko na poznámky, fotky atp. A čím je tam přidržím? Malými magnetkami:-) Vytvořila jsem si je sama - potřebujete skleněné kamínky, ozdobný papír, magnetku a lepidlo. Kamínek jsem přiložila na papír, obkreslila obrys a vystřihla. To samé jsem udělala i s magnetem ( použila jsem plochý magnet - děti jich mají na lednici spoustu, dá se krásně stříhat) Pak jsem papír nalepila obyčejným Herkulesem (tohle lepidlo mám fakt ráda) ke kamínku a poté i k magnetu. A je hotovo:-)
Nápad jsem našla tady

Jen připomínám, že všechny moje fotky jsou klikací, po rozkliknutí se otevřou ve větším formátu ;-)

1 komentář:

Andynka řekl(a)...

Ahoj Simčo,zdravím tě ! Už dlouho jsem tě nikde nezahlédla . Prošla jsem si tvuj blog,jsi moc šikovná ! Děkuji za tip na mag. kořenky.Určitě se po nich podívám !! ;)
Přeji at vám dělá váš trojlístek jen samou radost !! ;)