středa 3. února 2010

Podnos na dort / Cake holder DIY


Moc se mi líbí podnosy na dort s nožičkou. Často je vídám na amerických blozích (jde skloňovat slovo blog???), kde jsou hodně oblíbené. Dokonce si je autorky i sami vyrábějí. Já na žádný v krámě nenarazila, tak jsem si vypomohla sama:-) Stačil velký kulatý rovný talíř a zmrzlinový pohárek. Lepidlo jsem koupila epoxidové, ale nevím, asi to nebyla nejlepší volba, příště musím sehnat nějaké speciální lepidlo na sklo. (to epoxy není 100% průhledné, má ale výhodu velmi silného spojení) Nicméně jsem s prvním pokusem spokojená a těším se, až na něj postavím dort...


lepidlo se musí vytlačit z tuby a smíchat špachtličkou dohromady

nanesla jsem lepidlo na nejvyšší hranu dna pohárku

pak jsem pohárek přitiskla na obrácený talíř, zafixovala lepicí páskou a nechala stát přes noc (ještě jsem to pro jistotu zatěžkala knížkami )




voilá, podnos je hotový :-)


I am posting this here:

2 komentáře:

Verulinka76 řekl(a)...

To je super nápad. A ty dortíky, ty jsou také lákavé.

Queenplinker řekl(a)...

Lovely! Great job!